Dacă te uiți mai sus, vei vedea că Social Media nu înseamnă doar Facebook și Instagram. Sunt cel puțin 10 instrumente pe care noi le folosim și fiecare are randamentul său, aplicabilitatea sa, puterea sa și capacitatea de a te pune într-o lumină favorabilă pentru clienții tăi. Fiecare funcționează diferit și tocmai prin faptul că până acum nu ai folosit poate mai mult de 2 din 10 reprezintă unul dintre punctele unde este nevoie de atenția ta! Sigur te va mira să descoperi că Youtube de exemplu poate fi o soluție cu mult peste Instagram ca eficiență sau că vei genera mult mai mulți clienți prin Linkedin. Nu sunt valabile aceste afirmații în toate cazurile însă până acum am descoperit multe surprize!
Marketingul pe social media are două componente:
1. Brand awareness care se poate realiza și fără investiții financiare ci doar de timp și cu multă răbdare, căutând constant persoane de interes sau creând materiale de interes prin care să atragi publicul țintă.
2. Ads - care reprezintă o locomotivă care aduce foarte repede rezultate targetate corespunzător. Fiecare platformă are costuri diferite, rezultate diferite, în funcție de natura business-ului tău. Pentru fiecare business, există cel puțin 4 instrumente potrivite. Clasificarea după eficiență se realizează în urma unei analize.
Social Media Management este diferit față de SM Marketing. Management-ul cuprinde și partea de marketing și mai cuprinde și partea de comunicare, de informații, de conținut (video, scris sau foto), de analiză, de urmărire a publicului țintă, de urmărire a trendurilor de pe piață, în funcție de vârstă, de interese, de comportament.
Asta face deja toată lumea. Cum te diferențiezi? Cum aduci valoare? Cum te faci văzut?
Fiecare are particularități. Hai să vedem care ți se potrivește!
Este momentul să încerci și alte soluții. Multe ți se vor potrivi perfect și mai mult, vei avea succes pentru că alături de noi, te vei diferenția față de competiție!
Perfect! Completează formularul și hai să stăm de vorbă! Sigur găsim super soluții împreună!