Studii de piață

studii de piata

Să vindem! Cui?

Studiile de piață sunt esențiale!

Chiar dacă termenul poate să pară mai amplu, un studiu de piață poate să se desfășoare și mai ușor decât pare. Până la urmă, am realizat sute de studii și este foarte probabil ca domeniul afacerii tale să fie deja cunoscut de echipa noastră. Chiar și așa este nevoie totuși să cunoaștem foarte bine cui vrem să vindem, ce vrem să vindem și cel mai important, cum să vindem?

Studiul de piață este coloana vertebrală a marketingului

Ești sigur că ai făcut o analiză a competiției, o analiză a prețurilor tale, a strategiilor celorlalți, a distribuției de informații/campanii pe care ceilalți o au? Este timpul să facem lucrurile profesionist, fără ”hm”, fără ”păi să vezi”, fără ”uf, bum, crah”. În principiu fără onomatopee 🙂

Un studiu de piață este foarte ieftin în raport cu ce oferă

Avantajele unui studiu de piață

Mai jos ai câteva avantaje legate de studiile noastre de piață. Multe dintre ele îți vor plăcea!

Cunoști tipul perfect de client

Afli printr-un studiu de piață care este clientul tău preferat, ce îi place acestuia, cum te caută, ce vârstă, ce comportament are, ce așteaptă de la tine. Astfel vom ști perfect unde să-l căutăm! Fără să cunoaștem în profunzime tipologia de client pe care ți-o dorești, există posibilitatea să avem eșecuri. ”Eșecul” nu este în vocabularul nostru tocmai pentru că ne facem temele.

Știi ce se va întâmpla și mâine și poimâine... și restul săptămânii

Prin studii de piață poți să îți dai seama de trendurile afacerii tale. Printr-un studiu de piață bine executat, vei ști să te aliniezi cu ce este nevoie azi dar în același timp, vei avea niște idei foarte clare, apropos de tendințele pe care piața le va avea și luna viitoare și în cazul multor afaceri, pentru următorii ani.

Îți cunoști competiția

De multe ori avem tendința să nu ne uităm la competiție, că ”avem loc” toți pe piață. Așa este, de cele mai multe ori este loc de business. Pentru a fi în vârf însă, trebuie să știi ce face competiția pentru ca tu să poți să ai diferențiatoare în oferta ta. Altfel, ce argumente ai putea avea? Vei renunța mereu la preț? Nu este o idee bună!

Ești conectat la piața pe care activezi

Nimic nu te inspiră mai mult decât să știi care sunt așteptările pe care piața le are de la tine. În momentul în care ești prezent cu adevărat pe piață, conectat și implicat, ai multe idei despre cum ar trebui să modifici un produs, un serviciu sau un complex de servicii. Sau ce anume să inovezi. Când știi cu cine stai de vorbă, îți vin și idei și cuvinte.

Știi când să acționezi și să pornești campanii

Am avut mai mulți clienți care, înainte să fim alături de ei, făceau campanii care nu se potriveau nici clienților, nici comportamentelor lor, nici celor mai bune momente pentru a le lansa. Printr-un studiu de piață obținem ”punct ochit-punct lovit”. Vei ști la perfecție când să accelerezi! Și când să ne dai o vacanță 🙂

Elimini riscurile financiare inutile

Marketingul nu trebuie să fie un joc de noroc, dimpotrivă, este 101% matematică și inovație, cu teme foarte bine făcute, care să te ducă la niște rezultate clare, nu bâjbâite. Nu ne permitem și nu îți permiți să pierzi niște bani, doar așa, pentru a vedea cum merge. Înainte să dăm drumul la o campanie, știm exact ce trebuie să conțină, ce să ofere și putem estima foarte acurat orice rezultat.

+ 0

Studii de piață din domenii multiple

+ 0

Euro economisiț prin studii pentru clienți

+ 0

Nopți de analiză a piețelor

% 0

Clienți care ne apreciază pentru că îi protejăm

Totul cu cap, totul doar pentru binele afacerii tale!

Înainte să începi să faci investiții, fă cel mai bun lucru și află printr-un studiu de piață cât de mult potențial ai. Vei fi încântat când vei vedea cât de multe posibilități îți vom oferi!

Studiile de piață cu KPI Strategies

Ajută business-ul tău să ruleze, din prima săptămână, la alt nivel!