Content marketing

Articole de blog

Promovarea prin intermediul articolelor de blog este un instrument de marketing foarte eficient, dacă este utilizat corect. Articolele de blog au un rol foarte important și anume acela de a aduce trafic organic în site.

articole de blog

Ce înseamnă un articol de blog?

Indiferent de domeniul de activitate al business-ului dumneavoastră, articolele de blog sunt o unealtă de care nu vă puteți lipsi.

Pe lângă marele avantaj de a atrage trafic organic în site, articolele de blog vă permit să creați o relație cu clientul. Așadar, îi vezi putea transmite mesaje prețioase prin intermediul conținutului bine structurat într-un articol de blog. Un aspect este foarte important aici. Creatorul de conținut care se ocupă de scrierea articolelor. Suntem o echipă tânără, dornică să vă ofere suportul necesar astfel încât business-ul pe care îl dezvoltați să devină un real succes. Punem pasiune în ceea ce facem, scriem cu rost și ne concentrăm mereu în a atrage publicul de partea noastră.

Importanța articolelor de blog în strategia SEO

Aveți nevoie de articole SEO pentru a fi prezenți în topul rezultatelor pe care Google le oferă la un simplu search. SEO este unul din așii pe care îi avem în mânecă și suntem pregătiți să îi folosim smart, pentru ca rezultatele dumneavoastră să vorbească de la sine. Avem peste 300 de articole redactate până în prezent care dovedesc asta. Un rol important al marketing-ului este acela de a educa publicul alături de tine, iar articolele de blog se descurcă excelent la acest capitol. Pentru a convinge un client să aleagă serviciile sau produsele din portofoliul companiei dumneavoastră, este important să aduceți în

Există 5 categorii de articole de blog care nu vor plictisi publicul niciodată și îi vor oferi o informație structurată și ușor de asimilat.

Articolele de tip recomandări

Cu siguranță ați întâlnit în online articole de blog care vă recomandă 3 destinații turistice de neratat, 5 rețete rapide pentru serile de vară sau 10 idei de activități pentru o vacanță reușită alături de cei mici.

Sunt cele mai apreciate articole de blog pentru că oferă o informație structurată și concisă pe care publicul să o poată parcurge cu ușurință.

 

Studii de caz

Este tipul de articol în care putem să prezentăm cum era clientul înainte de a folosi produsele sau serviciile dumneavoastră, ce rezultate a obținut acesta în baza utilizării și care este feedback-ul clientului despre colaborarea cu dumneavoastră.

Studiile de caz sunt printre cele mai convingătoare articole de blog. Ne place să dezvoltăm astfel de conținut pe baza testimonialelor oferite de clienții dumneavoastră.

 

Articole de tip interviu

Articolele de tip interviu prezintă publicului experiența altor clienți. Acest aspect le oferă un plus de încredere. Iar încrederea se bazează pe experiența povestită de un alt client mulțumit de alegerea făcută.

Andreea este reporterul de serviciu din echipa noastră, care scrie cele mai interesante și concise articole de acest gen. P.S: Noi credem că ar fi avut o carieră strălucită ca detectiv, dar este o bucurie să o avem în echipă. 😊

 

Articole de informare din nișa dumneavoastră

Care sunt noutățile din domeniul în care activați, ce produse au apărut recent pe piață sau care sunt device-urile aflate în dezvoltare în acest moment. Mediul online este continuă în dezvoltare și este necesar ca publicul dumneavoastră să fie la curent cu noutățile din domeniu.

Acest gen de articole este recomandat a fi realizat la momentul oportun. Cel ce scrie primul articol pe tema în cauză se bucură de atragerea unui trafic foarte bun.

 

Articolele de tip “Cum să”

Ați întâlnit cu siguranță în căutările dumneavoastră articole de blog de tipul:

  • Cum să pregătești eficient bagajul pentru vacanță
  • Cum să găsești mașina potrivită pentru tine
  • Cum să reduci costurile facturilor pentru energia termică

Mihaela este experta noastră în a redacta articole de blog care să ofere publicului recomandări valoroase. Ultima destinație pe care a recomandat-o echipei pentru teambuilding a fost memorabilă. Ne amintim și acum, cu drag, jocurile de echipă de la poalele Apusenilor. Prin articolul ei redactat pentru un client de-al nostru, ne-am convins și noi și am mers.

Rolul articolelor de acest gen este acela de a educa publicul. Au un conținut foarte util, gratuit și oferă informații concrete.

 

Noi ne pricepem de minune la asta. Ne place să lucrăm responsabil și să oferim publicului informații concise care sa ofere un plus valoare.

Un aspect pe care noi îl tratăm cu seriozitate este actualizarea articolelor create. Așa cum aminteam ceva mai devreme, mediul online este extrem de dinamic iar informațiile prezentate publicului necesită update frecvent.

Este foarte ușor ca publicului consumator de articole de blog să se transforme cu ușurință în clienți. O dată ce constată că informația pe care o oferim este veridică și actuală nu vor întârzia să se transforme în clienții dumneavoastră. Aceasta este ținta noastră, cu toți clienții și beneficiarii noștri.

Este momentul să alegeți colaborarea cu o echipă profesionistă. Vă spunem asta pentru că ne dorim să utilizați bugetul de marketing, într-un mod inteligent. A alege o colaborare cu amatori presupune timp și resurse financiare utilizate greșit, care nu vor avea rezultate. În final veți realiza că alegerea de a utiliza o soluție mai ieftină nu a fost cea mai fericită alegere și v-a costat, de fapt, mai mult decât colaborarea cu profesioniștii în domeniu.

Suntem aici pentru a scrie povești frumoase împreună. Povești care să aducă awareness și să convertească eficient și rapid! Sunteți la un click distanță de a primi cele mai bune servicii!