Poate cel mai bun instrument pe care îl ai la dispoziție și pentru care investești doar o singură dată, apoi culegi roadele o lungă perioadă.
Din păcate, puțini știu să obțină cu adevărat rezultate remarcabile pentru SEO sau poate știu dar dat fiind volumul de muncă foarte ridicat pentru fiecare cuvânt de căutare (keyword), poate că nu au suficientă răbdare. Nu știm exact care este motivul însă ne-am întâlnit cu foarte multe situații când proprietarii afacerii știau că au SEO dar în realitate era doar SEO on board. Ori doar cu SEO on board, nu mai obții mare lucru.
SEO nu este doar metatag-ul de la landing page sau doar că folosim de x ori un cuvânt cheie. E mult mai mult și anume:
Adică toate link-urile site-ului tău trebuie să ducă unde trebuie, să aibă denumiri corecte, să aibă descriptor, slug și titlu corespunzător. Asta foarte pe scurt.
Toate fișierele unui site trebuie să ”vorbească” despre același subiect, inclusiv fotografiile. Am găsit de nenumărate ori poze care nu susțineau deloc site-ul din punct de vedere al denumirii, al contextului. SEO se face și prin imagini!
Site-ul tău trebuie să aibă niște rezultate ca să fie ”recomandat” de Google sau altele, ca fiind de încredere. Rezultatele se bazează pe: rapiditate, acces de pe mobil, hosting și alte multe setări.
SEO se face și prin conținutul video. Ce detalii scrii la titlu, la descriere, cât de actualizat este conținutul video-ului pentru cuvântul cheie, toate acestea te pot ajuta la SEO. Majoritatea, din păcate, nu îți spun, pentru că și aici este iarăși mult de lucrat!
Conținutul trebuie să aibă peste 20 de caracteristici ca să fie recunoscut corespunzător ca text SEO. Și trebuie să aibă o lungime corespunzătoare fiecărui cuvânt cheie. Pentru un singur cuvânt, avem câteodată nevoie și de 2-3 zile pentru un text corect, original și corespunzător.
Arhitectura de linkuri SEO este un alt mare ajutor pentru tine. Atât link-urile din site cât și alte link-uri externe te vor ajuta enorm pentru a construi un SEO performant. Retelele sociale sunt un alt excepțional instrument
În realitate și este stufoasă. Pentru un singur cuvânt cheie este nevoie de mai multe acțiuni pe site-ul tău sau în magazinul online. Dar crede-ne, merită fiecare oră de lucru pentru că majoritatea nu fac ceea ce trebuie și aici este un avantaj pe care tu îl ai lucrând cu noi.
Hai să avem o discuție prin care să-ți arătăm performanțele noastre, clare și fără ”nuanțe”. Totul la vedere!